Een aanrader. Veldhoen & Van Slooten
over 'emotionele klantbeleving'. Succesvol onderscheidend vermogen. |
Gerald Zaltman over de kracht van
het onbewuste (denken van uw klanten) en het gebruik van metaforen om daar invloed op uit te oefenen. |
De 4 C's van een succesvolle organisatie: Customer experience, Conversation, Content, Collaboration. Volgens Steven van Belleghem.
|
Een prachtig model voor uw klantgerichte
'mindset'. Kijken van buiten naar binnen, waarom kiest uw klant echt voor u? |
Waarom het 'waarom' van wat u
doet het onderscheid maakt. Simon Sinek.. |
Deze moet u zien! Een prachtig
filmpje over viral marketing. |
Interview met Jos Burgers over
klantgerichtheid in de zakelijke dienstverlening. |
De kracht en mogelijkheden van
het gebruik van social media 'as a company'. Deloitte. |
Een interview met Alexander Osterwalder
over het Value Proposition Canvas. Hoe ontwikkel je diensten en producten die klanten echt willen? |
Salesondersteuning Sturen op klantbeleving Klanten Blog Inspiratie Contact
Sparringpartner Incompany inspiratiesessie Zij gingen u voor Klantperspectief = Koning Deloitte's Business Champions (k) 033 3011242 Salesconsultant Sturen op klantbeleving Overzicht werkzaamheden Klant = Koning in het onderbewuste Gerald Zaltman (m) 06 83 33 50 84
New business coach WHY-sessie! Succesvol acquireren Simon Sinek (@) evanbrakel@
Voor wie? Jos Burgers sales-strategie.nl
Wanneer salesondersteuning? (KvK) 32158267
Wat levert het u op?
Sparringpartner Incompany inspiratiesessie Zij gingen u voor Klantperspectief = Koning Deloitte's Business Champions (k) 033 3011242 Salesconsultant Sturen op klantbeleving Overzicht werkzaamheden Klant = Koning in het onderbewuste Gerald Zaltman (m) 06 83 33 50 84
New business coach WHY-sessie! Succesvol acquireren Simon Sinek (@) evanbrakel@
Voor wie? Jos Burgers sales-strategie.nl
Wanneer salesondersteuning? (KvK) 32158267
Wat levert het u op?